- За какво служи акаунтът в mozaWeb?
- Как да вляза в mozaWeb акаунта си?
- Как да се впиша с моя профил в edu.mon.bg?
- Забравих паролата си!
- Промяна на парола и данни за влизане
- Как мога да премина към акаунт на “Учител”?
- Как мога да премина към акаунт на “Учител” в България?
- Имам няколко потребителски профила, искам да ги слея.
- Не мога да ползвам mozaBook, въпреки че имам лиценз за Mozaik TEACHER / Mozaik STUDENT.
- Как да ползвам 3D сцените с очила VR
- Защо не мога да отворя 3D сцените?
- Защо трябва да се активират дигиталните книги?
- Какво да направя, ако вече е активиран лицензионният ми код, но желая да го използвам с друг потребителски профил?
- Как да разреша употребата на бисквитки в браузъра?
- Може ли учебното съдържание от mozaWeb или mozaBook да се споделя по други платформи?
- Как да започна видеоконференция в mozaWeb?
- Как да изтрия връзката си с видеоконференцията?
- Какво да направя, ако получа следното съобщение за грешка: "Грешка при обработката на страницата"?
- Използвайте браузъра mozaWeb!
- Как да използваме в бъдеще Adobe Flash Player съдържанието?
- Мога ли да променя, да ъпгрейдвам вида на лиценза си?
В по-старите iOS версии на страниците на учебниците и тетрадките може да се появи съобщение за грешка. Най-напред се появява следният прозорец с предупреждение:
След появата му може да се видят още няколко страници, но скоро съобщение за грешка се появява на всяка следваща страница:
Посочената грешка се среща при системи по-стари от iOS 17 и само в Safari. При възможност опреснете операционната система или изполцвайте mozaWeb с друг браузър (Chrome, Firefox, Edge, Opera...), така грешката няма повече да се появява.
Официална информация за поправянето на грешката (failures due to exceeding the maximum canvas memory limit) в Safari 17:
https://developer.apple.com/documentation/safari-release-notes/safari-17-release-notes
За грешката можете да прочетете повече в следния официален форум: