- За какво служи акаунтът в mozaWeb?
- Как да вляза в mozaWeb акаунта си?
- Как да се впиша с моя профил в edu.mon.bg?
- Забравих паролата си!
- Промяна на парола и данни за влизане
- Как мога да премина към акаунт на “Учител”?
- Как мога да премина към акаунт на “Учител” в България?
- Имам няколко потребителски профила, искам да ги слея.
- Не мога да ползвам mozaBook, въпреки че имам лиценз за Mozaik TEACHER / Mozaik STUDENT.
- Как да ползвам 3D сцените с очила VR
- Защо не мога да отворя 3D сцените?
- Защо трябва да се активират дигиталните книги?
- Какво да направя, ако вече е активиран лицензионният ми код, но желая да го използвам с друг потребителски профил?
- Как да разреша употребата на бисквитки в браузъра?
- Може ли учебното съдържание от mozaWeb или mozaBook да се споделя по други платформи?
- Как да започна видеоконференция в mozaWeb?
- Как да изтрия връзката си с видеоконференцията?
- Какво да направя, ако получа следното съобщение за грешка: "Грешка при обработката на страницата"?
- Използвайте браузъра mozaWeb!
- Как да използваме в бъдеще Adobe Flash Player съдържанието?
- Мога ли да променя, да ъпгрейдвам вида на лиценза си?
Случва се, потребител да се регистрира повече пъти в mozaWeb и да има повече потребителски профили. За избягване на недоразумения, предлагаме всеки потребител да ползва един профил.
Ако имате повече профили, може да ги слеете в един. За тази цел влезте в профила, който искате да запазите, кликнете на моето име (1), и на Моят профил. (2)
Функцията Сливане на профили можете да откриете като отворите в Основна информация (3) раздела mozaWeb идентификатор. (4)
В появилото се поле впишете данните на профила (потребителско име или имейл адрес и парола), който искате да слеете (искате да прекратите), след което натиснете бутона Сливане на профили!
Ако в появилата се таблица виждате съответните данни, кликнете върху бутона Сливане на профили и сливането на профилите ще започне.
Всички лицензи и качвания на прекратените профили ще отидат при оставащия профил.