- За какво служи акаунтът в mozaWeb?
- Как да вляза в mozaWeb акаунта си?
- Как да се впиша с моя профил в edu.mon.bg?
- Забравих паролата си!
- Промяна на парола и данни за влизане
- Как мога да премина към акаунт на “Учител”?
- Как мога да премина към акаунт на “Учител” в България?
- Имам няколко потребителски профила, искам да ги слея.
- Не мога да ползвам mozaBook, въпреки че имам лиценз за Mozaik TEACHER / Mozaik STUDENT.
- Как да ползвам 3D сцените с очила VR
- Защо не мога да отворя 3D сцените?
- Защо трябва да се активират дигиталните книги?
- Какво да направя, ако вече е активиран лицензионният ми код, но желая да го използвам с друг потребителски профил?
- Как да разреша употребата на бисквитки в браузъра?
- Може ли учебното съдържание от mozaWeb или mozaBook да се споделя по други платформи?
- Как да започна видеоконференция в mozaWeb?
- Как да изтрия връзката си с видеоконференцията?
- Какво да направя, ако получа следното съобщение за грешка: "Грешка при обработката на страницата"?
- Използвайте браузъра mozaWeb!
- Как да използваме в бъдеще Adobe Flash Player съдържанието?
- Мога ли да променя, да ъпгрейдвам вида на лиценза си?
Защо е полезно използването на търсачката mozaWeb Browser:
При търсене на електронно съдържание в mozaik двата най-често срещани проблема са инсталирането на 3D плейър и отварянето на flash съдържание. Търсачката mozaWeb Browser разрешава проблема, тъй като и двата необходими плейъра са предварително вградени в търсачката на mozaWeb Browser, и електронното съдържание се отваря безпроблемно.
Търсачката mozaWeb Browser може да бъде изтеглена от нашите продукти или от следния линк: