- За какво служи акаунтът в mozaWeb?
- Как да вляза в mozaWeb акаунта си?
- Как да се впиша с моя профил в edu.mon.bg?
- Забравих паролата си!
- Промяна на парола и данни за влизане
- Как мога да премина към акаунт на “Учител”?
- Как мога да премина към акаунт на “Учител” в България?
- Имам няколко потребителски профила, искам да ги слея.
- Не мога да ползвам mozaBook, въпреки че имам лиценз за Mozaik TEACHER / Mozaik STUDENT.
- Как да ползвам 3D сцените с очила VR
- Защо не мога да отворя 3D сцените?
- Защо трябва да се активират дигиталните книги?
- Какво да направя, ако вече е активиран лицензионният ми код, но желая да го използвам с друг потребителски профил?
- Как да разреша употребата на бисквитки в браузъра?
- Може ли учебното съдържание от mozaWeb или mozaBook да се споделя по други платформи?
- Как да започна видеоконференция в mozaWeb?
- Как да изтрия връзката си с видеоконференцията?
- Какво да направя, ако получа следното съобщение за грешка: "Грешка при обработката на страницата"?
- Използвайте браузъра mozaWeb!
- Как да използваме в бъдеще Adobe Flash Player съдържанието?
- Мога ли да променя, да ъпгрейдвам вида на лиценза си?
Ако имате учителски профил, можете да започнете видеоконференция с определена група. Тук можете да намерите информация да това:
Как да започна видеоконференция в mozaWeb?
Със навидеоконференцията към mozaWeb профила ви ще бъде добавен акаунтът, с който сте влезли в услугата за видеоконференцията. Ако желаете да прекратите свързването с услугата и да се свържете с акаунт за друг провайдър за видеоконференции (например да се свържете чрез профил, с който имате абонамент), тогава в моя профил (1) кликнете върху иконата кошче в реда връзка за видеоконференция (2)! В този случай при започване на следващата видеоконференция отново трябва да влезете в избрания провайдър. (Редът за връзки с видеоконференции се появява, само ако имате свързан профил с някоя от услугите за видеоконференции  .)
