- Къде се намират купените дигитални книги?
- Как да активирам дигиталните си книги?
- Защо трябва да се активират дигиталните книги?
- Не мога да активирам лиценза си, получавам съобщения за грешка. Какво да правя?
- Как да сваля книгите офлайн?
- Какви ресурси съдържат дигиталните книги?
- Какво да направя, ако вече е активиран лицензионният ми код, но желая да го използвам с друг потребителски профил?
- Какъв е моят лицензионен код? Как да разбера до какъв вид електронно съдържание ми дава достъп лицензионният код?
- Може ли учебното съдържание от mozaWeb или mozaBook да се споделя по други платформи?
- Как да разреша употребата на бисквитки в браузъра?
- Защо пише, че употребата на 3D сцени на интерактивна дъска не е разрешено?
- Какво да направя, ако получа следното съобщение за грешка: "Грешка при обработката на страницата"?
- Как мога да удължа лиценза си?
- Мога ли да променя, да ъпгрейдвам вида на лиценза си?
В по-старите iOS версии на страниците на учебниците и тетрадките може да се появи съобщение за грешка. Най-напред се появява следният прозорец с предупреждение:
След появата му може да се видят още няколко страници, но скоро съобщение за грешка се появява на всяка следваща страница:
Посочената грешка се среща при системи по-стари от iOS 17 и само в Safari. При възможност опреснете операционната система или изполцвайте mozaWeb с друг браузър (Chrome, Firefox, Edge, Opera...), така грешката няма повече да се появява.
Официална информация за поправянето на грешката (failures due to exceeding the maximum canvas memory limit) в Safari 17:
https://developer.apple.com/documentation/safari-release-notes/safari-17-release-notes
За грешката можете да прочетете повече в следния официален форум: