- Защо не мога да отворя 3D сцените?
- Не мога да отворя инструментите на таблета/мобилното устройство.
- Смяна на твърд диск или компютър, преинсталиране на mozaBook или въвеждане на нов лицензионен код
- Системни изисквания
- Мога ли да използвам mozaBook на компютър Apple macOS?
- Как да пренеса лиценза за mozaBook на друг компютър?
- Как се изпраща обратна връзка и се докладва за грешка в mozaBook?
- Как да използваме в бъдеще Adobe Flash Player съдържанието?
- Как да ползвам 3D сцените с очила VR
- Как да изтрия потребителския си профил?
- Как да разреша употребата на бисквитки в браузъра?
- Какво да направя, ако вече е активиран лицензионният ми код, но желая да го използвам с друг потребителски профил?
- Как да пусна mozaBook в прозоречен режим?
- Липсващ dll файл, след актуализация на mozaBook
- Не мога да активирам лиценза си, получавам съобщения за грешка. Какво да правя?
- Какъв е моят лицензионен код? Как да разбера до какъв вид електронно съдържание ми дава достъп лицензионният код?
- 3D плейърът не тръгва с Windows 7
- Използвайте браузъра mozaWeb!
- Как за инсталираме 3D плейър в папка, различна от зададената?
- Имам няколко потребителски профила, искам да ги слея.
- При пускане на mozaBook получавам съобщение за грешка, свързано с настройките на прокси
- Защо mozaBook няма достъп до сървъра на mozaWeb?
- Как мога да премина към акаунт на “Учител”?
- Как мога да премина към акаунт на “Учител” в България?
- Изпращане на обратна връзка от mozaBook, когато няма връзка със сървъра.
- Използвам Chromebook. Как да отворя 3D-сцените?
- Как да се впиша с моя профил в edu.mon.bg?
- Как да започна видеоконференция в mozaWeb?
- Как да изтрия връзката си с видеоконференцията?
- Как е целесъобразно да бъде инсталирам mozaBook като администратор? Възможно ли е тихо инсталиране?
- Какво да направя, ако получа следното съобщение за грешка: "Грешка при обработката на страницата"?
- Как да използвам андроидното приложение mozaBook на интерактивна дъска.
- Може ли mozaBook да се инсталира в операционната система Linux?
- Как да отворя 3D сцените на андроидна интерактивна дъска или таблет?
- VR съвместим гайд за учебни продукти на Mozaik Educational
- Как да отворя съдържанието на GeoGebra в mozaBook?
- Как мога да удължа лиценза си?
- Как да изтрия локален профил в mozaBook?
- Как се придобиват права за School Admin и за какво могат да се използват?
В случай на проблем по време на употребата на mozaBook препоръчваме да се изпрати обратна връзка от mozaBook. Възможно е обаче mozaBook да няма връзка със сървъра mozaWeb и да изписва следната грешка:
За операцията е необходим сървърът mozaWeb. В момента няма връзка със сървъра.
В този случай обратната връзка не може да бъде изпратена по обичайния начин. Имаме решение! След затваряне на съобщението за грешка натиснете бутоните Shift + Ctrl + Alt + L. Тогава mozaBook ще запази обратната връзка в дневника (log) в zip файл на десктопа. За това ще ви осведоми и информационния прозорец.
Запазените на десктопа mozaBook_xxxxxxxx_xxxxxx_log.zip файлове трябва да се изпратят на адрес [email protected] заедно с кратко описание на проблема.