- Как да създам нов акаунт в mozaWeb?
- Как да се впиша с моя профил в edu.mon.bg?
- За какво служи акаунтът в mozaWeb?
- Как да вляза в mozaWeb акаунта си?
- Имам няколко потребителски профила, искам да ги слея.
- Как мога да премина към акаунт на “Учител”?
- Как мога да премина към акаунт на “Учител” в България?
- Промяна на парола и данни за влизане
- Забравих паролата си!
- Как да изтрия потребителския си профил?
- Как да разреша употребата на бисквитки в браузъра?
При забравяне на паролата, имате възможност да създадете нова парола. Отворете панела (1) за влизане в страничната лента на страницата и изберете "забравена парола" (2) :
При следващата стъпка дайте имейла, с който сте се регистрирали при създаването на акаунта.
Внимание! Само на адреса, даден при регистрацията, изпращаме информация как да смените паролата си!
След изпращане на заявката на дадения имейл адрес ще получите линк, след кликване можете да създадете нова парола към потребителския си профил. Ако не намерите имейла, проверете и в папка СПАМ. Ако имейлът за напомняне не пристигне в рамките на 24 часа, обърнете се към отдела за обслужване на клиенти на адрес [email protected] или кликнете на следния линк:
https://www.mozaweb.com/en/portal.php?cmd=contact_us&ref=help
Ако сте забравили потребителското си име или паролата, пишете ни на имейл адреса по-горе и нашите колеги ще ви помогнат.